מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

צמידי לד לחתונה

חתונה היא אחד הרגעים החשובים והמרגשים בחייו של אדם ובוודאי מהרגעים המשמעותיים של זוגות. היום בו עומדים מתחת לחופה ונישאים כדת משה וישראל או בכל דרך המתאימה הוא יום בלתי נשכח. יום שכזה אנחנו רוצים למלא בחוויות טובות יחד עם המשפחה והחברים, חוויות כשנחזור ליום הזה נזכור אותן בחיוך. חוויה שכזו היא מסיבה מטורפת בחתונה שלכם עם צמידי לד שיאירו את הכל.

 

צמידי לד לחתונה

צמידי לד הן אחת האטרקציות האהובות כיום בחתונות ובאירועים באופן כללי. צמידי לד מתאימים למי שרוצים שהחתונה שלהם תכלול גם מסיבה שלא מהעולם הזה ורוצים לקרוע את רחבת הריקודים. במסיבות וריקודים יש שני רכיבים חשובים – הרכיב הראשון הוא המוזיקה, ולכן משקיעים בדי ג'יי איכותי או בלהקה, והחלק השני הוא החלק הוויזואלי – וכאן בדיוק נכנסים צמידי הלד לתמונה.

 

צמידי לד לאירועים – איך זה עובד?

צמידי לד היא תוספת קטנה לאירוע אך מהווה שדרוג ענק. תארו לעצמכם שרחבת הריקודים חשוכה כמעט לחלוטין, וזאת מלבד צמידי לד מאירים בצבעים שונים. זו פשוט חוויה מעולם אחר, שמתכתבת עם מסיבות בז'אנרים מכל העולם.

בחתונה או אירוע עם צמידי לד, יגיעו בתחילת האירוע המתפעלים שאחראים על הצמידים כדי למקם את הצמידים והציוד הנדרש לאירוע. אחרי המנה הראשונה, כשאנשים מתחילים לזרום לריקודים אחד מאנשי הצוות יחלק את הצמידים לאורחים והשני יתפעל אותם. הצמידים למעשה נשלטים מרחוק, מתאימים לכל יד, זוהרים בחשיכה וימלאו את כל רחבת הריקודים באור מיוחד.

עם צמידי לד זוהרים בחשכה, אלכוהול בשפע ומוזיקה לא מהעולם הזה אתם תקבלו מסיבה מטורפת שתוכל להימשך גם לתוך השעות הקטנות של הלילה אם תרצו.

 

צמידי לד לאירועים – מתי הם מתאימים?

למעשה, צמידי לד מתאימים לאירועים מכל סוג בהם מעוניינים להרים את המשתתפים על הרגליים ולרקוד כאילו אין מחר:

  • חתונות: כאמור, צמידי לד הן אחת האטרקציות האהובות כיום בחתונות, בעיקר כאלו שכוללות רחבת ריקודים גדולה שמהווה חלק עיקרי מהאירוע. לזוגות שאוהבים מסיבות וריקודים צמידי לד היא אטרקציה נהדרת לשדרוג האירוע במחיר שפוי.
  • בר / בת מצווה: ככל שעובר הזמן משקיעים יותר ויותר באירועי בר או בת מצווה כדי לחגוג את ההתבגרות של הילדים. למי שרוצה אירוע מושקע ולא בנאלי, צמידי לד הם מה שיסגור את הפינה ויספק לאורחים מסיבה אמיתית.
  • מסיבות: כמעט אין צורך להגיד את זה – צמידי לד הן פריט מושלם למסיבות. כפי שהן הופכים אירועים כמו בר מצווה וחתונה למסיבה, הם מתאימים גם למסיבות רגילות. הניגודיות הזו בין האור לחושך יוצרת בדיוק את מה שצריך.
  • הופעות: צמידי לד הופכים יותר ויותר פופולאריים גם בהופעות גדולות. כשהצמידים זוהרים בהתאם לקצב ולמוזיקה, האפקט המתקבל מרשים מאוד ויוצר בדיוק את הרושם שאנחנו מעוניינים ליצור בהופעה.

 

צמידי לד לחתונה – האטרקציה שתעשה לכם את האירוע

בהשקעה כספית קטנה תוכלו לקבל הרבה יותר. צמידי לד היא האטרקציה שחובבי ריקודים ומסיבות פשוט לא יכולים לוותר עליה באירוע שלהם.

מתעניינים בצמידי לד?
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן